Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak sinein en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en düzgün bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlanaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için bilgi sineerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek sinein kadir arz etmek nazik önem taşır. Kişiye özel sineerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve muayene sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Video paylaşmak, gönülğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belli başlı bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile rabıtalantı ihdas etmek sinein harika bir nokta. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı sineerik türlerine sahip olsa da bütünü enikonu videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden elbette feshetmek istediğinizi her devir görüş önünde bulundurun ve buna gereğince tertip konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istismar etmek sinein dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait canlı kullanıcıya sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma toplumsal medyada olduğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa güçlü hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı sineeren kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları üzere sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, taharri sonuçlarında elan erdemli sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize yoğunluk peşışı katkısızlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web gönülğinizde düzgün çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu elan düzgün hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda elan erdemli skorlar katkısızlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yer sayfalardan organik bağlanaklar gidermek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlanakya gelen her tıklama sinein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik dürüstışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve rabıtalantı göstermesi sinein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.